De tickets zijn geboekt

Hallo allemaal,

Zaterdag 16 januari op de verjaardag van Harm hebben wij de tickets geboekt, een leuker cadeautje kun je niet krijgen of geven. Wij zullen op 12 februari om 10.20 vanuit Amsterdam vertrekken naar Nairobi waar wij om 20.35 aankomen. Hier zullen wij in eerste instantie in een motel  overnachten en op zaterdag gaan wij eerst wat van Nairobi bekijken.

1. annabell:
    18 januari 2010
    hoi wolter ik wens jou en harm een goede reis tot horens en uitkijken he xx annabell
  2. Niek:
    18 januari 2010
    Heej. Ik weet niet of je me nog kent Wolter. Maar als je terug denkt aan Malgrat de Mar weet je weer wie ik ben. Whahaha. In ieder geval veel plezier met reizen en maak er wat van.
    gr Niek
  3. Charlotte:
    Hallo Harm en Wolter,
    Veel plezier in Kenia
    En suc/7 met jullie stage.
    Groeten,Charlotte
  4. Majora:
    19 januari 2010
    Goh wat leuk 5 maanden reizen door Kenia. Geniet ervan. Ik ga jullie volgen net als toen met Danny.

Groetjes Majora
  5. Rob:
    hoi Wolter en Harm,

Harm, gefeliciteerd met je verjaardag.
    Spannend zo'n tijd zo ver van huis. Jullie realiseren je natuurlijk wel dat jullie het carnaval nu missen. Maar wie weet wat jullie daar in Kenia allemaal meemaken. Ik ben benieuwd welke nieuwe bijdragen jullie tegenkomen/ontdekken vooor het lesmateriaal. Ik ben wel nieuwsgierig naar welke soorten media de mensen in Kenia gebruik (kunnen) maken. Maak er in ieder geval wat moois van waar jullie je hele leven nog plezier van kunt hebben.
    Veel plezier samen.

Groeten Rob
  6. Marloes:
    Dag Lieverd,

Ik wil eigenlijk helemaal niet dat jullie gaan.......
    Des al niet te min:P:P toch heel veel plezier in Kenia.

Ik zwaai jullie uit vanaf schiphol en ik ontvang jullie daar ook weer.

Dikke kus

Marloes
  7. liset:
    hey harm en wolter,
    veel plezier en jullie gaan het helemaal maken. Ik zal jullie volgen(niet stalken haha) veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes Liset
  8. Adriënne Frijters:
    Hoi Harm en Wolter,
    Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven in Kenia. Voor ontwikkeling van leertrajecten (BS9) ben ik nieuwsgierig wat daarin de rol van mobiele telefonie speelt of kan spelen. Daar bestaan interessante voorbeelden van in vergelijkbare landen. Groet, Adriënne Frijters
  9. Sanne:
    22 januari 2010
    Wow ey! Ik heb iets gemist!
    Ik kom volgende week terug van mijn lange reis dus hoop dat ik je nog zie voor dat je ons gaat verlaten!

xx Sanne
  10. Els:
    23 januari 2010
    Gevonden!
    Leuk dat ik jullie belevenissen straks goed kan volgen!
    Nog 20 dagen; veel succes met de laatste voorbereidingen!

Els
  11. Annette:
    23 januari 2010
    Hey Wolter en Harm,

Alvast veel plezier op jullie reis gewenst, leuk idee om jullie belevenissen op deze site bij te houden.

Groetjes, Annette
  12. dina en arend:
    24 januari 2010
    Wolter en Harm
    Alvast een goedereis naar kenia op 12-02-2010
    en we houden houden de berichten bij Groetjes van dina en arend
  13. Annamarie:
    25 januari 2010
    Harm en Wolter,

Heel veel leermomenten en plezier gewenst! Geniet vooral en doe voorzichtig! Ik zal jullie volgen... (van achter de pc)

Groetjes Annamarie
  14. Het Thuisfront van Wolter:
    1 maart 2010
    Ha wolter en Harm Ik heb de weg naar de pc gevonden en hoop dat jullie de weg daar al een beetje gevonden hebben. maar hoop wel dat jullie tijdens de stage ook veel plezier hebben.