Nog een paar dagen

1 februari 2010 - s-Hertogenbosch, Nederland

Zo het weer in Nederland is perfect, sneeuw zon en lekker fris ongeveer 3 graden. In Narobi is het op dit moment maar 25 graden en licht bewolk ( http://www.weeronline.nl/Afrika/Zonkracht-Kenia/30 ) toch maar een sjaal en muts mee voor het geval dat. De koffers worden al van zolder gehaald en de zomer kleren Komen weer uit de doos te voorschijn. We zijn er bijna klaar voor, de laatste puntjes op de i zetten en dan gaan we.

De laatste spuiten laten zetten, nog even vastelovend vieren (  http://www.youtube.com/watch?v=HExITBskdZ4 )voor de mensen onder de Grote rivieren HE, voor zover dit uberhoud mogelijk is. Maar 12 Februari om 10.20 vliegen wij richting Nairobi om daar om 20.30 lokale tijd aan te komen (18.30 Nederlandse tijd).

1. arina:
    8 februari 2010
    hallo wolter en harm,
    Jullie waren al weg voordat ik jullie nog even kon zien voor een afscheidzoen!
    Nu zullen julllie moeten wachten tot jullie terug zijn, dat is ook wel fijn een welkomszoen toch?
    Ik wens jullie een mooie tijd tegemoet en doe voorzichtig.
    Nou mannetjes veel plezier daar.

groetjes arina
  2. veronica:
    13 februari 2010
    hallo jongens
    t is nu zaterdag jullie zijn nu op waarschijnlijk op safari en wij aan de safari hahaha veel plezier daar en hier is het echt koud brrrrrrr wij zijn jaloers op jullie wij houden contact liefs veronica mama papa en chantal