Laatste weken

20 juni 2010 - Kisumu, Kenia

De laatste weken vliegen voorbij, we zijn nog steeds druk bezig en zo ook onze uitstapjes die we elk weekeind toch proberen te maken. We merken dat het reizen in Kenya ook voor ons al heel gewoon begint te worden. Zo gaan we met de matatu naar Kisumu richting Lake Victoria en het ander weekeind richting Nakuru. Natuurlijk gaat dit wel anders als we dit in Nederland gewend zijn maar onveilig voelen we ons zeker niet.

Komende weekeind beloofd natuurlijk ook weer een mooi weekeind te worden, al lekker vol gepland. Zo gaan we nu de laatste twee weken in en voordat we het weten zitten we weer thuis op de bank.

1. trui:
    22 juni 2010
    heey heey,

super om weer van jullie te horen...
    het eind begint in zicht te komen ook erg spannend om weer naar huis te gaan denk ik dan..
    zin om weer naar huis te gaan of hadden jullie nog langer willen blijven..
    geniet er nog lekker van!! zolang het nog kan
  2. Het Thuisfront van Wolter:
    23 juni 2010
    nou genieten maar dan zo lang als het gaat ..maar denk er maar aan als je weer thuis bent, denk je nog vaak terug aan de tijd in kenia .
  3. veronica:
    24 juni 2010
    hey wolter en harm hoe gaat het daar hier gaat t goed ik kan niet wachten tot jullie weer terug zijn maar zo te zien hebben jullie het daar erg naar je zin we zien jullie gouw weer groetjes en tot snel we missen jullie
    groetjes en liefs veronica
  4. Yannicke:
    1 juli 2010
    Nog een paar daagjes, aftellen! Met wat geluk zien jullie de halve finale met Nederland als jullie terug zijn, laten we het hopen!